Κωνσταντίνου & Ελένης - Διάλογος7 - DO DODY DOBY DO


"Κωνσταντίνου & Ελένης". Κοινωνική σάτιρα. Διάλογοι μέχρι τελικής... λύτρωσης. Δυο αδέρφια - δίδυμα - σχολιάζουν την καθημερινότητα της πόλης τους και όχι μόνο... Μπορεί να ακούγεται πολύπλοκο. Μπορεί και να μην είναι. Για μένα αποτελούν σίγουρα μια πολύ συναρπαστική γνωριμία.

Ελένη Do dody doby do…

Κωνσταντίνος Είμαι ερωτευμένος με τη Στέλλα…

Ελένη What were the chances we’d be sharing love…

Κωνσταντίνος Είμαι ερωτευμένος με τη Στέλλα!

Ελένη Και εγώ τι σου φταίω;

Κωνσταντίνος Φοβάμαι να της το πω!

Ελένη Σε βοηθάει που το λες σε μένα;

Κωνσταντίνος Κάπως, ναι… Τις τελευταίες ημέρες όλα τα προσωπικά μου υπαρξιακά διλήμματα έχουν κατασκηνώσει για τα καλά στο κεφάλι μου.

Ελένη Τι φοβάσαι; Την απόρριψη; Ότι και να ερωτευθείς μέσα σε δυο χρόνια θα χαθεί ο έρωτάς σου; Ότι η Στέλλα είναι παρορμητική και μια μέρα θα γυρίσει να σου πει ότι είναι ερωτευμένη με κάποιον άλλον;

Κωνσταντίνος Είδαμε και αυτές που είναι σταθερές στις σχέσεις τους.

Ελένη Μην αλλάζεις θέμα.

Κωνσταντίνος Την απάντηση 4.

Ελένη Ποια είναι αυτή;

Κωνσταντίνος Όλα τα παραπάνω;

Ελένη Με την προηγούμενη κοπέλα που ήσουν ερωτευμένος δεν έμαθες τίποτα;

Κωνσταντίνος Έμαθα ότι στα συναισθηματικά μου είμαι «κότα».

Ελένη Η αυτογνωσία χωρίς υπέρβαση, δεν οδηγεί πουθενά.

Κωνσταντίνος Ένα βήμα είναι και η αυτογνωσία.

Ελένη Πότε σκέφτεσαι να κάνεις το επόμενο;

Κωνσταντίνος Δεν ξέρω πώς να το χειριστώ.

Ελένη Τι να χειριστείς; Ότι δεν ήσουν ποτέ κανένας μεγάλος εραστής;

Κωνσταντίνος Υπάρχει πρόβλημα.

Ελένη Δεν σε θέλει;

Κωνσταντίνος Δεν το ανακάλυψα επίσημα. Η απόσταση.

Ελένη Ξέχνα την. Και από τα ζευγάρια που ζούνε συνέχεια μαζί, λίγα έχουν βρει την ισορροπία τους.

Κωνσταντίνος Και κάτι άλλο. Η ηλικία.

Ελένη Μεγαλύτερη;

Κωνσταντίνος Πέντε χρόνια.

Ελένη Σιγά την ίντριγκα. Η ομοιοπαθητικός μου λέει ότι μέχρι δέκα χρόνια τα βιώματα είναι κοινά.

Κωνσταντίνος Πάνω από δέκα αυτή έζησε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και εγώ ήμουν ιδέα στο παρανοϊκό μυαλό του πατέρα μου.

Ελένη Δέκα είπα, όχι τριάντα.

Κωνσταντίνος Νιώθω ότι έχω κολλήσει.

Ελένη Της έχεις τηλεφωνήσει; Της έχεις δείξει ότι σου αρέσει να περνάς το χρόνο σου μαζί της;

Κωνσταντίνος Έτσι πιστεύω.

Ελένη Τότε αν νομίζεις ότι δεν χρειάζεται να την κυνηγήσεις περισσότερο, βρες μια άλλη κοπέλα που θα «ψηθεί» περισσότερο. Και όταν συναντήσεις τον έρωτά σου ή θα είναι η κατάλληλη στιγμή με τη Στέλλα θα το καταλάβεις κατευθείαν.

Κωνσταντίνος Δεν θέλω να είμαι όμως με κάποια που δεν με φτιάχνει.

Ελένη Και προτιμάς να μένεις μόνος σου περιμένοντας τη «γυναίκα των ονείρων» σου; Ή να μπει η Αφροδίτη στο ζώδιό σου;

Κωνσταντίνος Είναι σοβαρά τα πράγματα! Είμαι μόνος μου και δεν βρίσκω διέξοδο.

Ελένη Εγώ είμαι με κάποιον και περνάω καλά χωρίς να είμαι τρελά ερωτευμένη.

Κωνσταντίνος Που θα πάει αυτό;

Ελένη Προς το παρόν; Τριήμερο στο Μέτσοβο… It turned out so right, for strangers in the night.

Κωνσταντίνος Do dody doby do…

Σχόλια